Suggesties, tips of klachten?

Suggesties, tips of klachten?

Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om u de best mogelijke zorg te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een suggestie, tip of klacht indienen. Hier leest u hoe dat werkt.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks alle goede intenties van onze artsen en verpleegkundigen kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf en/of behandeling. Maak dit kenbaar bij de afdeling of uw behandelend arts. Zo kunnen we samen met u een oplossing vinden.

Vragen, opmerking of compliment?
Heeft u een vraag, opmerking of compliment voor Nij Smellinghe? Deze kunt u hier achterlaten.

Een klacht indienen
Vindt u dat er onvoldoende aandacht aan uw opmerkingen is besteed, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van Nij Smellinghe. U kunt uw klacht via het klachtenformulier kenbaar maken.

Wat doen we met uw klacht?
De klachtenfunctionaris zal na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Bekijk hier de brochure 'Een klacht ..... en hoe nu verder'.

  1. pdf Download hier de Klachtenregeling van Nij Smellinghe 90 kB Download

Dit formulier verwerkt persoonsgegevens. Meer weten over de verwerking van persoonsgegevens? Lees er meer over in onze privacyverklaring.

Klachtenformulier
  • A. Gegevens indiener

  • B. Gegevens indiener - indien deze afwijkend zijn van A. Ga anders door naar C.

  • C. Omschrijving klacht

  • Noot: uw gegevens gebruiken wij eenmalig voor de afhandeling van deze reactie. Ziekenhuis Nij Smellinghe zal uw gegevens nooit aan derden verstrekken.