Suggesties, tips of klachten?

Suggesties, tips of klachten?

Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om u de best mogelijke zorg te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een suggestie, tip of klacht indienen. Hier leest u hoe dat werkt.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks alle goede intenties van onze artsen en verpleegkundigen kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf en/of behandeling. Maak dit kenbaar bij de afdeling of uw behandelend arts. Zo kunnen we samen met u een oplossing vinden.

Vragen, opmerking of compliment?
Heeft u een vraag, opmerking of compliment voor Nij Smellinghe? Deze kunt u hier achterlaten.

Een klacht indienen
Vindt u dat er onvoldoende aandacht aan uw opmerkingen is besteed, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van Nij Smellinghe. U kunt uw klacht via het klachtenformulier kenbaar maken.

Wat doen we met uw klacht?
De klachtenfunctionaris zal na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Bekijk hier de brochure 'Een klacht ..... en hoe nu verder'.

  1. pdf Download hier de Klachtenregeling van Nij Smellinghe 90 kB Download

Wilt u het klachtenformulier invullen op uw smartphone of tablet, klik dan hier.

Wilt u het klachtenformulier invullen via uw desktop, dan kunt u gebruikmaken van onderstaand formulier.